Detekce prichoziho hovoru na tf. lince

milan.krata@quick.cz milan.krata@quick.cz
Pondělí Říjen 10 10:33:21 CEST 2005

Protoze jsem se ucil na opravare tlf ustreden tak muzu rici ze to mereni je pravda, ale je to jen kvuli zatizeni ustredny a samozrejme kdyz to nekdo zatezuje moc tak mu potom vyskakuji nesmysly a telecom prudi.

Jinak zvoneni je jen stridavy proud. Kdysi 60V dnes muze byt i 24V, 48V. Myslim ze by se spis hodilo nejake zarizeni ktere bude detekovat prave stridavy proud a bude mit veliky vnitrni odpor prave aby liku nezatezovalo a nikdo vas potom nebude otravovat, ale pozor porad jsou tu ruzna narizeni co se smi a co nesmi pripojit k jts. Jinak to ma jeste jednu vadu a tou je pulsni volba, pokud mate pristroj s pulsni volbou tak zarizeni bude tuto volbu detekovat jako stridavy proud (pokud nebude hlidat frekvenci).

Milan