EAGLE vs. OrCAD10

Jan Kral kral@fortech.cz
Pondělí Říjen 10 08:13:14 CEST 2005

Je otazka jak se porusi. Pri vedeni spoje a zapnutem DRC nedovoli priblizit na vzdalenost mensi nez izolacni mezera. Pri posouvani soucastek zase nedovoli umistit soucastku, ze by se prekryvala s obrysem jine. Spoje vedouci k nozickam pri posunuti, kdy se zkrizi s jinymi zrusi a udela z nich gumove.
Pri zmene parametru, ktere maji vliv na spoje (sirky, velikost plosek) to dovoli a musi se na tyto chyby zkontrolovat. Kdyz se takovato chyba necha a vybere se spoj, ktery je treba ve zkratu s jinym, tak to hned hlasi.

JK