Zdroj TOP Switch 24V/250W

Milan MCM magixe@volny.cz
Neděle Říjen 9 19:15:34 CEST 2005

Mám tu jeden zajímavý problém , potřebuji zkonstruovat nějaký zdroj 230V
/ 24V  250W
zdroj bude určen pro napájení žárovek měl by byt spolehlivý a levný
(náhrada těžkých traf)

Po delší uvaze jsem narazil na zapojení s obvodem TOP 249 , ale jistě
existují i jiná řešení.
Více méně jedná se o usměrněné napětí z 230V  které je připojeno a
řídící obvod TOP
ten je vázán na transformátorek a zpětná vazba využívá optočlen.
Zdroj je relativně malý a lehký .

Jediný problémek který aktuálně vidím je to trafíčko
nalezl jsem stránku
http://www.coilws.com/Switch%20Mode%20Power/TOPSWITCH_Transformers.php

kde jsou k mání hotová , ale potřeboval bych nejlépe CZ dodavatele.
Předpokládáný odběr je 100ks možná 300ks.

Diky za případné info jak ke konstrukci zdroje tak k transformátorkům.
Milan