Kde ziskat vykres obrysu karty do PC?

Jaroslav Kotlaba ing.kotlaba@post.cz
Neděle Říjen 9 10:58:25 CEST 2005

> kazdy scanner ma urcite zkresleni ci nepresnost a
imho nebudete schopen ze scanovaneho obrazku urcit presny rozmer

To jsem resil tak, ze jsem odmeril nejlepe suplerou dva kolme
rozmery, obrazek jsem vlozil do vykresu v AutoCADu, nakreslil na
nem dve usecky na mistech, ktere jsem si zmeril, obrazek i s
useckami jsem pootocil aby jedna z usecek byla rovnobezna s osou
X a jsem srovnal meritka X a Y (nekdy nejsou stejna, zalezi to na
skeneru) aby ty nakreslene usecky byly stejne dlouhe jako rozmery
co jsem nameril. Pak i ostatni rozmery uz odpovidaly skutecnosti.
Mne to takhle stacilo.

>Jo a jinak (pokud se jedna o uchyceni PCI karty k zadni stene
PC) bych  tipoval spis na spatne vyrobenou ci spatne pripevnenou
"savli" (tedy  plechovy uhelnik) karty. Tam podle mych zkusenosti
nemuze byt o nejake  presnosti moc rec. To lze nejrychleji
napravit klestemi, tedy prihnutim  casti s otvorem pro sroub....

Tim to IMHO bylo a kleste prisly ke cti. Ale pokud se jedna o
vetsi mnozstvi, tak je potreba jednak stanovit, zda je to vubec
reklamovatelna chyba (tam jsou potreba ty rozmery a dovolene
tolerance) a pokud ano, tak to dodavateli omlatit o hlavu.