Kde ziskat vykres obrysu karty do PC?

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Říjen 9 10:30:36 CEST 2005

Jaroslav Kotlaba napsal(a):
> Prisla zasilka grafickych karet, kde nebyly zcela presne dodrzeny
> rozmery - kdyz karta se zasunula do slotu a prisroubovala k zadni
> stene, tak mela tendenci se ze slotu vysunout. Prislo se na to az
> pri osazovani. Napadlo mne, kdybych mel obrysovy vykres (DWG,
> DXF) jak ma vypadat karta, nebyl by takovy problem skutecnou
> kartu oskenovat a s tim vykresem porovnat, takze by se ukazalo,
> kde a jak moc se od idealniho rozmeru lisi. Bylo by to jednodussi
> a rychlejsi nez vsechny rozmery premerovat. Pro predstavu: Takhle
> http://sweb.cz/ing.kotlaba/Deska.jpg
> [...]

http://www.interfacebus.com/Design_PCI_Card.html ziskano z
http://www.google.com/search?hl=cs&c2coff=1&q=pci+card+dimensions&btnG=Hledat&lr=
(tedy pokud se jedna o PCI - nenapsal jste typ - pro jine normy lze
dohledat analogicky).

Napad se scannerem je sice dobry (sam scanner pouzivam treba na reverse
engineering HIO, SMD modulu apod.), jenze pro Vas ucel je tam jeden
podstatny nedostatek: kazdy scanner ma urcite zkresleni ci nepresnost a
imho nebudete schopen ze scanovaneho obrazku urcit presny rozmer. Leda
ze byste si ho predem zkalibroval scanovanim presnych stupnic v obou
osach...

--
Jirka