Re: zálohování Ovislinku

Ales Filip konference2@centrum.cz
Neděle Říjen 9 10:18:19 CEST 2005

Hello All,

Tak už jsem to vyřešil. Našel jsem adaptér, který dával cca 17V/1A. Za
něj jsem dal LM317, na kterém jsem nastavil 13,8V. Za něj jsem
připojil baterku přes paralelně odpor a diodu kvůli omezení nabíjecího
proudu. Za to jsem zapojil další LM317 nastavenou na 9V, a to jde do
Ovislinku.
Baterka je nějaká starší, vykuchaná z UPS. Po nabití na 13,7V jsem
odpojil adaptér. Po 5ti hodinách kleslo napětí na baterce na 12,5V.
Takže zálohování funguje :-)

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic