Re: Re[2]: ložisko v kole

aze azehw@volny.cz
Neděle Říjen 9 01:13:02 CEST 2005

S Favoritem mam naprosto stejnou zkusenost, leve zadni kolo :-) Ale ja jsem
to lozisko vymenil.
AZE

----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 08, 2005 11:36 PM
Subject: Re: Re[2]: ložisko v kole

U Favorita me to delalo zadni kolo, tam jsou kuzelikova loziska, stacilo
vyheverovat a ta vule kola byla jasna, stacilo natlacit mazivo a dotahnout.
Nahradni lozisko jsem sice koupil, ale uz jsem ho nikdy nevymenil :o)
Kupodivu me to delalo leve zadni kolo, a zmizelo to pri prave zatacce, kdy
byl bocni tlak na to leve kolo, ktery zmensil tu vuli.

Danhard

> Hello Aleš,
>
> Dělá to přední kolo, a na zvedáku se nic nepozná. Obě kola se točí
> úplně normálně, a při točení rukou žádné zvuky nevydávají. Takže tudy
> cesta nevede.

Ani kdyby se jedna a druha predni strana postupne nadzvedla heverem a
zkusilo
se koly zatocit motorem prez diferencial by to nebylo slyset?

Jakub Serych