zdroj SAPI-1

Tomáš Werschall tom84@seznam.cz
Sobota Říjen 8 11:45:11 CEST 2005

Vystavil jsem schema, osazovaci plan a tabulku zatizeni na adresu
http://bobrshub.no-ip.org/sapi/schema/
Je to cele focene (manual je takova velka plachta a do scaneru bych to
asi nenarval), takze kvalita zrovna nic moc, ale cist se to da.
Aby se nezhorsila kvalita tak jsem obrazky nezmensoval a ani
neupravoval. Velikost jedne fotky je cca 1,7MB

Kdyby nekdo mel zajem o SAPIcko vcetne Televize MERKUR, klavesnice
konsul, manualu , nejaky moduly navic,... tak se mi ozvete,
klidne ho nekomu prenecham za odvoz.V EPROM je nahrany "OS" MYKOS (skoda
ze tam neni BASIC ten by byl lepsi). Mam 2
(jedno si necham) a druhe daruji. Jsem z Teplic.

A kdyby mel nekdo zkusenosti jak se s tim MYKOSem pracuje tak bych byl
vdecny za nejake rady :)

S pozdravem Tomáš Werschall.