OT Tiskárna na samolepky

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Sobota Říjen 8 08:56:26 CEST 2005

Jirka napsal(a):

>Na toto vsechno dohromady imho lze vyuzit treba OpenOffice.org a
>nemusite nic vytvaret (tedy ne "na zelene louce")...

Mrknu, díky ... vím že něco podobnýho zvládá i klasickej office, nebo
tuším nějaký corely, ale napojování DB, tisk seiových nebo
inkrementálních čárových kódů a podobný vychytávky jsme s tím nikdy
nezvládli ...

Btw k tomu českýmu Zweckformu, nevím jestli vyšla nějaká novější verze,
ale tu co jsme měli na firmě nedokázala zvětšit číselný popis čárových
kódů ... takže kód mohl být klidně na billboard a čísla byla pořád 6kou
fontem.. anglická měla ten problém v dané verzi také, jenže se vyvíjela
dále, ale již nepřekládala. Originálky jinak rozdávala firma Pressto při
nákupu těch samolepek, které jsem mimo jiné levněji než u nich neviděl.

T.V.