OT Tiskárna na samolepky

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Pátek Říjen 7 17:48:41 CEST 2005

dasl@tchibo.cz napsal(a):

>Pro tisk stitku na palety pouzivame v praci tiskarny ZEBRA, tisknou pres voskovou
>pasku na stitky, ktere jsou namotane v roli. Funguje to velmi dobre. Cena je ale
>trochu vyssi, podle modelu. Treba nejmensi je Zebra LP/TLP 2824 a snad by stacila.
>
>David Šlosárek

Používáme normální nálepky na A4ce 8x3 na stránce a program Zweckform od
Avery ... existuje spousta náhrad ...

mimoto nějakou dobu uvažuju o tom, že bych si napsal soft pro vypisování
štítků / podacích lístků / lepek na profi balík + tisk logu kdy co komu
šlo .. ale lenost to zatím vede a nejspší skončím na něčem komerčním ;)

T.V.