Dotaz na pritomne radioamatery

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Říjen 7 15:36:08 CEST 2005

>Neco vic ? co to znamena ?

Znamena to to , ze se na cloveka ktery se do toho dostava divaji dost zvrchu
a jejich posmesky , ze jim zname veci zacatecnici neznaji mi pripadaji
analogicke s uzivateli linuxu, kteri se na obycejne uzivatele nebo na ty co
se teprv chteji neco naucit divaji jako na lamy . Samozrejme vsechno je v
lidech tak jsem mozna narazil na spatne lidi a rozhodne jsem nechtel
zobecnovat nebo nekoho urazit. Jinak i ja jsem byl radioamater nekolik let
tak trochu zkusenosti mam . I kdyz me bavily hlavne datove prenosy jako je
packet radio atd... Dokonce jsme tady ve meste meli zrizeny nod a bbs jenze
potom nastoupil internet a bastlit se s necim takovym jako datove prenosy
1k2 nebo 9k6 half duplex me prestalo bavit :) Jinak mas pravdu , ale nelibi
se mi zase to tve rozdeleni na ty co umi morse na VKV a ty ostatni "lamy" na
CB. Nebyt toho CB tak se spousta ted dobrych radioamateru ani k tomu
nedostane. Holt nejak se zacit musi.

snehulak