RE: Dotaz na pritomne radioamatery

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Pátek Říjen 7 14:26:57 CEST 2005

Co si budeme povídat. Podle zákona právo na stavbu či modifikaci RC vysílače, PMR vysílače, přenosného telefonu, dálkového ovládání k vratum od garáže, dálkového teploměru atd. nemáte, stejně jako nemůžete jezdit po veřejných komunikacích neschváleným modifikovaným automobilem. Pokud ovšem použijete zdravý selský rozum, dodržíte požadované parametry, asi Vás bude těžko někdo honit. To ovšem nemá nic společného s radioamatérskou licencí.