Dotaz na pritomne radioamatery

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pátek Říjen 7 12:35:00 CEST 2005

Ne, v žádném případě ! Máme k dispozici velmi omezené výseky pásem a jsou
přesně vymezeny technické podmínky, které musíme splnit. Dále jsou
předepsány typy modulací a dokonce i to co vysílat smíme a co ne. V žádném
případě nejde o lepší telefon.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Radek a Petra Vickovi [mailto:rvicek@quick.cz]
Subject: Dotaz na pritomne radioamatery

Zdravim pritomne OK...

Celou dobu ziju asi v omylu (jak se mi snazi ted nekdo vyvratit), ze pokud
radioamater vlastni nejvyssi koncesi opravnujici vysilat na vsech pasmech a
vsemi vykony tak muze vysilat i treba v pasmech povolenych VO a to svojim
zarizenim bez nutnosti pouzit homologovane zarizeni.

Napr. muze si radioamater postavit vlastni RC vysilac na pasmu 35MHz a tam
vysilat - samozrejme ze vysilac bude splnovat to co je treba? Zil jsem v
presvedceni, ze ano.