dotaz k GPS v IPAQ

Vena Kovar iras24@gmail.com
Pátek Říjen 7 07:50:24 CEST 2005

> Na Internetu IMHO nejsou žádná použitelná data, která by si GPSka potřebovala
> sosat (samozřejmě pokud se nejedná o diferenciální GPSku a diferenciální
> data).

Mozna jsou. Nekde jsem cetl, ze ten dlouhy cas studeneho startu se
nekomu nelibil, tak vymyslel ojebavku, ze prave ten almanach je ke
stazeni na internetu. Snad je tam dokonce obsahlejsi, ze te GPS staci
k zivotu prave na tech par dnu a ne na par hodin ci minut.

Osobne bych se smiril s pomalejsim studenym startem. Zkuste nestahovat
nic, proste mu to zakazat, nebo nekde v nastaveni mu to vykreslit. Pak
za tri dny vyzkousejte, jestli vubec a za jak dlouho se ta GPS chytne
a uvidite.

Vena Kovar