hyperterminal

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 6 22:09:51 CEST 2005

Ano , ono se to defaultne odkazuje na modem, je to treba stornovat a
musis tam nastavit, ze ma pouzivat COM 1 nabo 2
pak uz jen klasicke nastaveni 8,N,1 ve  sobor / vlastnost znakovou sadu
a ostatni blbinky ( echo je tam ve forme zatrzitka " psané znaky lokálně
opisovat" )
Je treba se v tom trochu zorientovat a jinak to opravdu funguje ( me i
dobre)
Honza