Zavodni rozhlas

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 6 21:40:17 CEST 2005

Tony Malecky napsal(a):

>Bezne jsou pouzivane 5W reproduktorky.
>
>jak psal tazatel, k dispozici jsou dva pary z kabelu.
>
>proudove mi to vychazi pri 100V 0,05A. tedy 0.025A na jeden vodic kabelu.
>
>specifikace POE (power over ethernet) povoluje 0.55A pri napeti 44-57V
>
>takze kde je problem?
>
>:-)

V pripadnem zkratu na konci.....  :-(
Obecne: dejme tomu, ze ten PA da  300W ( ve Skodovce KT bylo  540W  - na
celkem asi 80  reproskrinek )
Dokazu si predstavit, jak takovejch 500W na 100V  "hraje" pouze do
dejme tomu  50 -100 m UTP , na jehoz konci je slus.. ( nebo jak bylo
zvykem, samoumelove si tam pripojovali rovnou repraky)

>Nakonec, pokud se pamatuji, kde jsem to videl tak rozhlas byl po domech
>tahan sdelovacim kabelem...

Ano , rozhlas po drate byl tahan klasickym "igelitem" ale pouze  az k
ucastnikovi. Ale k ucastnikovi byl jen 30V rozvod ( byly tam trafka
100/30 ) a navic v rozvodnici ve stoupacce bala jeste 2x 100 Ohm odpory.
Takze pripadny zkrat na lince:
1) neovlivnil hlasitost ostatnich
2) nezpusobil teplotni deformaci kabelu, coz se na 100V rozvodech po
meste obcas stalo, pte se to do posledni doby udrzovalo vselijak.
( CT ( tenkrat SPT)mel povinnost to do nejakeho datumu drzet pri zivote )
Pojistky v hlavnich paternich oddeleni byly obtocene dratem atd...
Sam jsem pred casem tuhle mestskou sit rozhlasu po drate rusil.
Jeste mi zbyly supliky 100W zesilovacu / modul. Je tam 4x KD503, sitove
trafko a vystupni. Ve stojanu jich bylo asi 10, a jely paralelne.
Pred tim se pouzivaly tytez supliky s EL 34 a jeste pred tim uplne jine
jine PA v jinych stojanech  s  dvema elektronkami RD200B.