OT: Chemikálie

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Čtvrtek Říjen 6 19:53:08 CEST 2005

Hezký večer,

    tohle všechno je moc hezké, ale problém je v tom, že děcka mají
dostat tajný papír nad lampou z něho vydolovat část hesla do
celotáborovky. Proto se chci vyhnout UV nebo třebas kombinaci roztoku
sody a fonolftaleinu či jiných věcí. Má se to vyvolat teplem nad svíčkou
někde hluboko v lese, aby to mělo bezva atmosféru a nechce se mi tam
tahat UV lampu ta nějak nezapadá ;-)

    Díky za náměty, ale asi to vyhraje klasika :-)  (i když zelené písmo
od "Zelené příšery" by bylo efektnější :-D )

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Vymětal Tomáš wrote:

>Nebude jednoduší použít normálně prodávanou UV fixu ? třeba
>http://www.ingdrak.cz/prislusenstvi/popisovace/popisovace.htm
>Je to bez práce, není to všude a s lepšími kousky se dají psát
>miniaturní věci ... ;) (použít se dá např. k popisování seriovým číslem)
>T.V.

>---
>avast! Antivirus: Prichozi zprava mozna cista :))
>Virova databaze (VPS): 0540-1, 04.10.2005
>Testovano: 6.10.2005 19:12:30
>avast! (c) copyright 1988-2004 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0540-1, 04.10.2005
Testovano: 6.10.2005 19:53:23