Aproximace sinusovky -- pokus o smysluplnejsi reseni

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 6 15:50:22 CEST 2005

Jestli to je otazka na me - nerikam, ze mi to pripada nejrozumnejsi, jen jsem poznamenal, jak se to dela u beznych 3f menicu. Co tomu rekne 1f motor nevim.

V principu by melo fungovat tak jak jste to popsal.

P.K.