Aproximace sinusovky -- pokus o smysluplnejsi reseni

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Čtvrtek Říjen 6 15:36:04 CEST 2005

Dobrý den,

Přesněji 4kHz až 16kHz u běžných modelů.... U nižších spínacích
frekvencí je motor hlučnější v oblasti malých otáček a tak trochu
'kvílý' u větších spínacích frekvencí je více namáhám měnič rostou mu
ztráty ve výkonovém obvodu.

Přeji Vám pěkný den!

S pozdravem

Pavel Rotter