Re[2]: Neopravujte - nabídka nowých/starých věcí

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Čtvrtek Říjen 6 09:39:59 CEST 2005

Na Slovensku je to takto:
1. Pokial ide o predaj koncovemu uzivatelovi riadi sa obcianskym
zakonikom a vztahuje sa 24 mesacna zaruka.

2. Pokial ide o predaj inej firme, ktora nie je koncovym uzivatelom,
riadi sa obchodnym zakonom, ktory nehovori o ziadnej zaruke.
(zjednodusene)

Príklad: Kupim od firmy XY 100 kusov 80GB HDD po 300 korun bez zaruky.
Takato vyhodna nakupna cena mi umozni predat to koncovemu uzivatelovi
a poskytnut mu plnu 24 mesacnu zaruku. Cize nic nelogicke.
IK