EAGLE vs. OrCAD10

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 6 09:19:16 CEST 2005

Jeden ze zakladnich rozdilu je ze Orcad ma oproti Eaglu pri routovani
online DRC a nedovoli vam prekracovat navrhova pravidla (mala vzdalenost
vod cest, apod). V eaglu je DRC kontrola pouze jako samostatny
podprogram, ktery si musite sami spoustet, behem routovani vam
nekontroluje dodrzovani navrhovych pravidel.
O ovladani Eaglu vs Orcad se me ani nechce psat, Orcad je i v tomhle
ohledu lepsi. Ono taky porovnavat tyhle dva programy neni spravne, je to
jako porovnavat starou dosovou T602 a Word. Orcad je software jine
cenove hladiny.

Ondrej Pribula napsal(a):

> Zdravim ucastnikov konferencie,
>
> stojim tu pred dilemou, a preto som sa rozhodol poziadat Vas o
> nazor,resp. radu. Pre diplomovu pracu sa mam rozhodnut medzi navrhovym
> prostredim Eagle alebo OrCAD10. Kedze projekt je na akademickej pode,
> tak cena/licencia atd. nie su rozhodujucim faktorom. Sam pracujem v
> Eagle, ale moznost naucit sa OrCAD mi pripada zaujimava. Hlavne
> projekt casom dospeje do faze minimalne 4 vrstvej DPS. Dilema teda je,
> ci ostat v Eagli, alebo naucit sa OrCAD. Pokial ten OrCAD, tak preco?
> V com je ten-ktory system lepsi? Uvitam nazory ludi, ktory pracuju s
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0540-2, 05.10.2005
Testovano: 6.10.2005 9:19:23