OT: tisk & CAD

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Říjen 5 18:24:21 CEST 2005

hwkonfera napsal(a):
> Mam dva OT dotazy:
>
> 1.) muze mi nekdo z pritomnych doporucit tiskovy procesor nebo software,
> ktery umi kontrolovane rozdelit vykres vetsiho formatu nez A4 na
> odpovidajici pocet stranek A4 ( ...ktere potom pujdou slepit, ci jinak
> slozit)?

Mno, nektere programy to umeji primo (nekdy to umeji i drivery pro
tiskarny - "poster printing"). Takovy OOo Draw to podporuje bezne. Krome
toho existuji stand-alone programy, treba
http://www.tomdownload.com/utilities/printers/ace_poster.htm
http://www.tomdownload.com/utilities/printers/poster_printery.htm a
dalsi via
http://www.google.com/search?hl=cs&c2coff=1&q=poster+print+software&btnG=Hledat&lr=
(doufam, ze z tohoto linku zase nebude katastrofalni pruser - kazdy ty
podminky konfery holt asi chapeme nejak jinak...)

> 2.) muze mi nekdo z pritomnych doporucit nejaky primitivni CAD pro kresleni
> technickych vykresu 2D typu "cary a koty v gridu". Nic vice umet nemusi.
> Jenom ne prosim Visio ...

Pokud trvas na CADu (a vstupne/vystupni kompatibilite s *.dwg a *.dxf
soubory), tak pred casem tu nekdo daval link na
http://www.a9tech.com/products/a9cad/ - free a dobre funkcni. Mam i neco
z teto oblasti jine provenience, co bylo drive free (muzu ty stare verze
poslat). Jinak znovu opakuju, ze v OOo Draw se daji jednoduche vykresy
kreslit a kotovat zcela bez probemu, je to free a multiplatformni.
Doporucuju vyzkouset, sam nepouzivam nic jineho.

--
Jirka