Telefonni modemy - oprava.

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Říjen 5 10:17:27 CEST 2005

V Microcom Deskporte 56k (takovy velky bily) vzdycky po bource odesel maly smd odpurek cca 8 (mozna 16) ohmu, jsou tam dva (z obou dratu tel. linky). Naposledy jsem ho premostil obyc. odpurkem 0,2W. Ale ten modem ma od jiste doby problem pripojit se rychleji nez cca 33,6, mozna je to prave tim. Nevim, moc jsem si s tim nehral.

Neco o oprave modemu tady:

http://vlastikd.webz.cz/bastl/modem1.htm

P.K.