p4 bez nekolika nozicek

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Říjen 5 08:51:41 CEST 2005

Ja jsem jednou opravoval nejakej Celeron do sc370, mel taky ulamany nektery nozicky, ale myslim, ze jsem pripajel jen dve (ostatni byly asi GND). Jo a pokud se pamatuju, tak jsem musel vylomit (a mozna znova pripajet, jestli mely nejakej vyznam) jeste nektery krajni abych se tam vubec dostal hrotem mikropajky.

Jenze sc370 ma vetsi roztec pinu nez sc478.

P.K.