Jak se dozvim nejvyssi pouzitelnou spinaci frekvenci spinacutypu4066? Pripadne poradte prepinac na 60MHz

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Říjen 4 22:19:44 CEST 2005

> Neuvazujte sum a nelinearity oscilatoru ktery to nekam posouva (i kdyz to se
> samozrejme pricita), ale sum a nelinearity vlastnich smesovacu, na kterych
> se bude delat krizova modulace prochazejicich uzitecnych signalu, tj. v
> rozsahu 0,1-30MHz jak pocitate.

Ty presne uvazuju a s nima mi to funguje. Ale to nema cenu dal
rozebirat.

> Takze treba silny vysilac na dlouhych vlnach na 150kHz bude amplitudove
> modulovat cely zbytek pasma do 30MHz a samozrejme bude generovat primo
> vsechny harmonicke nosne 150kHz !!!

Ta nelinearita smesovace se brutalne lisi pro spinaci (velka) a
spinany (mala) vstup. Samozrejme v pripade, ze na vstupu mam cele
radiopasmo, je to prast jako uhod, ale v pripade, ze tam mam jedinou
sinusovku, nemusi mi to 0.1% (1%, 5%) nelinearity vadit.

> Proto rikam jemne, ze asi o krizove modulaci vite kulovy, k jinak by jste se
> tak nehrnul do Cimrmanovych slepych cesticek :o)

Ja vim kulovy predevsim o oscilatorech :-).

> ps. ten QN75601 tu mate rezervovanej, uvital bych ty data, nakolik je to
> srovnatelny s tou UZ07 ?

UZ07 mam doma v papirovym AR, mrknu se po tom.

> Diodovy mixery do 500M jsou celkem dostupny, i kdyz koukam na netu, ze
> prameny nejak vysychaji :(

Kdyz na neco natrefite, dejte vedet.

ZdraviM.