RCX UFO ?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Říjen 4 16:01:53 CEST 2005

> hm, je tu cosi nazanceno, nemuzete byt prosim konkretnejsi ?

No ja naznacuji ( a nic jineho nemohu protoze z tech obrazku nic vic nelze
), ze uz jen baterie nedava prilis prostoru pro nejake smysluplne letani,
coz tu ostatne nekdo potvrdil - 2-4 minuty letu a budme realisti bude to
spis ty 2 minuty je naprosto o nicem.

Jen pro ilustraci uvedu treba letadlo
http://rvsoft.wz.cz/image/jentak/PB145511.JPG (tedy plosnik ne mixer) co tu
mam vedle na polici - ma metr rozpeti a letova hmotnost je cca 520g (tech
baterii si nevsimejte to byl jen pokus - normalne jsou tam male a lehke 2S
lipol Kokam 1500mAh). To letadlo lita silne podmotorovano pri prikonu cca
30-40W - teda normalne to stoupa ale neni to zadna stihacka a trvale se
pohybuji nad hranici 75% plynu.

Proc to pisu...abyste dostal zhruba predstavu kolik je treba vykonu na let
letadla. Ze to bude u vrtulniku mnohem vic je urcite jasne.

To UFO musi byt silene chrastitko, ktere pravdepodobne neprezije zadnou
vetsi ranu. O nejakem naveseni nejake uzitecne hmotnosti velice pochybuji.
Zde http://www.cemech.cz/index.php?view=obchod&menu_id=3&cx=1128434479 mate
ruzne typy modelarskych stridavych motoru a u nich zmerene staticke tahy
vcetne proudu a napajeni. Proto jsem se ptal kolik to vazi.

Co se tyka ovladani jsem velky skeptik - pokud si to koupite tak urcite
poreferujte - rekl bych ze bez gyra to bude velky pru..r.

> Napr. Hornet II je cenove znatelne vys, ne ?

No samozrejme opravdove vrtulniky budou urcite o dost vys. Nevim za kolik se
da sehnat ta nejmensi moucha, ale urcite ne za 4kKc. Mozna se ale pletu
mixery nelitam. Mohu zjistit poptat se.

> Idealne bych tam
> chtel dat treba kamerku, nicmene nepredpokladam, ze UFO ma
> nejakou nosnot, chtel jsem to na spise hrani a sledovani
> "letajiciho objektu" v prostoru napr. dvojici kamer do 3D ...

:-) Hmm ja jsem to pojal trochu extenzivneji. 15ccm OS Max 4T, 2.5m rozpeti,
sterbinove klapky, sloty atd. proste letadlo s ultrakratkym startem a
pristanim.
Palubni elektronika bude az po zaletu. Ted momentalne pizlam zebra na
kridla.

RadekCX