ethernet pres firewire

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Říjen 4 15:09:40 CEST 2005

Hm, delat sit pres firewire se vyplati snad jen kdyz to rozhrani uz maj oba pocitace, kdyby se do jednoho mela kupovat PCI karta s firewire (asi 600 penez), tak by se uz spis vyplatilo poridit dve gigabit sitovky (jedna za 350 korun).

Otazka je, jestli tu vysokou prenosovou rychlost pak nebude brzdit harddisk.

P.K.