Mereni prutoku - citlivost Hhalovy sondy ?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Říjen 3 13:57:11 CEST 2005

Chodi to dobre, ale neseje to...

Nejsem si uplne jisty, ale ty hallovy sondy v PC ventilatorech funguji zrejme jen ve dvou stavech (rozepnuto, sepnuto), takze nejake nastaveni citlivosti asi nepada v uvahu (mozna pull-up rezistorem na vystupu).
Kdyby to byla analogova soucastka, tak bude plynule reagovat na velikost magnetickeho pole - a pokud by bylo slabe, tak by se vystup posilil tranzistorem.

P.K.