OT: Digitální kopírka

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Říjen 3 10:40:41 CEST 2005

aze wrote:
> Ekologické barbarstvo? V čem? Stejně to nic nemění na faktu, že to bude po
> dvou letech morálně zastaralé.

No to by som strasne rad vedel, v com spociva taka moralna zastaralost.
To sa bude o 2 roky tlacit cernejsia cierna? Alebo scanner si bude sam
listovat v knizke? Alebo co vlastne take moralne zastaranie vlastne obnasa?
Ved sam pisete ze pouzivate N rokov stary fax, a predpokladam ze Vam
vobec nevadi ten jeho moralny vek, kym faxuje.

> A jak to tak vypadá, neseženu do toho ani
> novou kazetu s tonerem :-))

No ved prave - ja som nepisal, ze Vas pristup je neekologicky - problem
je v takomto pripade samozrejme v spravani sa vyrobcu - nutit cloveka
vyhadzovat fungujucu vec, to JE neekologicke!

wek

ADMIN: sorry, ale myslim si, ze ekologia k elektrike a HW patri.