Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

INZZERAT inzzerat@seznam.cz
Neděle Říjen 2 23:57:32 CEST 2005

mám taky tuto stanici a jsem spokojený až na jednu maličkost,nechápu jak mám přičítat nebo odečítat hodnoty tlaku,protože stanice zobrazuje nějaký nominální tlak,zřejmě nepřepočtený na hladinu moře?
jenže v manuálu se píše něco,čemu moc nerozumím:po nastavení a přečtení předpovědi počasí by měl být kanál 1 vyřazen na 12 až 24 hodin.Meteorologická stanice pak bude mít dostatek času pracovat ve stálé nadmořské výšce a tím lépe předpovídat.Při významném přesunutí stanice výše či níže než bylo výchozí místo,vyjměte baterie a znovu vložte.Tím se vyloučí chyba možné změny tlaku vzduchu.
Poradí mi někdo?díky