Re: OT: Chemikálie

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Neděle Říjen 2 21:09:12 CEST 2005

Chlorid kobaltnaty v laboratorni cistote p.a. lze celkem bezne loupit,ale docela se prohnete 250g bude stat odhadem 1500Kc.
mrknete k
http://www.penta-chem.cz
http://www.cmail.cz/hichem/cz/index.htm

chlorid amonny je salmiak - takze treba ges a kdovikdejeste:) (teda
jestli ho nepotrebujete nejak extremne cisty)
S kobaltnatym nemohu slouzit.
Marek