Pouzdro USB-B PCB a FT232BM pro Eagle, ma nekdo?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Říjen 2 13:37:48 CEST 2005

> mohl by mi nekdo preposlat na mail sablony pouzder pro EAGLE konkr.
> pro USB-B konektor do desky a pro IC FTDI FT232BM, pripadne poradit,
> kde ty pouzdra rostou nebo se daji stahnout? Diky.

Na
http://www.cadsoft.de/cgi-bin/download.pl?page=/home/cadsoft/html_public/download.htm.en&dir=pub/userfiles/libraries
jsou ruzne knihovny, ktere nejsou soucasti standartni distribuce ale
ktere vytvorili uzivatele a dali dispozici ostatnim. Jsou tam i 3 ruzne
knihovny ftdi. A USB konektory jsou snad (nevim, jeste jsem je
nepotreboval) v nektere ze standartnich knihoven, pripadne hledejte uz
vite kde hledat (mozna knihovnu con-usb.lbr...).

Pavel