Mereni prutoku - citlivost Hhalovy sondy ?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Říjen 1 19:15:40 CEST 2005

v prvom rade by som asi skusil pouzit nejaky analogovy snimac, napriklad
magnetorezistory rady KMZ od philipsu. z toho sa da potom na osciloskope
vidiet ci sa tam vobec nieco meni a ci ma vyznam s tym dalej laborovat.
Pokial ide o pohyblivy magnet tak by mozno islo pouzit na vyskusanie
malu cievku a opat sledovat indukovane napatie osciloskopom.
Obe metody umoznia odhadnut velkost magnetickeho pola a pripadne vybrat
vhodny snimaci prvok...
b.