Spinane zdroje - indukcnost

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Sobota Říjen 1 11:14:43 CEST 2005

Zdravim,
-jde nejak jednoduse zmerit/kvalifikovane odhadnout (jak?) jaky max.
proud muzu prohanet indukcnosti ve step-down menici? (znam indukcnost,
ale jinak nic - nevim z jakeho materialu je toroidni jadro, ....)

-predpokladam, ze pri pouziti vice takovych indukcnosti paralelne
dosahnu souctu proudu (ale odpovidajicim zpusobem mi klesne
indukcnost)? Je v takovem pripade lepsi je vsechny mit opravdu primo
spojene nebo kazdou zvlast spinat zvlastnim tranzistorem a dat kazde
diodu?

-co vsechno (a jak) ovlivnuje volbu kmitoctu?

-menic by predpokladam nemel jet nazatizen. jak urcit minimalni zatez?

Diky, Marek