DDS generator - plosaky

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Listopad 30 17:59:07 CET 2005

Zatial som napisal 3 diely a je toho asi 18 uz zalomenych stran.
predpokladam ze budu este 3 diely. Tato konstrukcia nie je blikac s
dvoma ledkami a PICom. Snazil som sa popis aspon vysokofrekvencnych veci
neodflaknut a doplnit meraniami aby z toho aj menej skuseni citatelia
nieco mali. Keby to mali zverejnit v jednom cisle tak to zaberie cely
casopis...
Zoznamy suciastok ale asi zverejnim na stranke skor nez vyjde cely
serial aby sa dali zatial pozhanat.
b.