DDS generator - plosaky

Josef Havlíček jhavlicek@kodys.cz
Středa Listopad 30 15:00:02 CET 2005

Zdravim.
Vzhledem k celkove cene desek, mi prijde ta maska celkem v pohode.
S pozdravem
JH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Wednesday, November 30, 2005 2:50 PM
To: HW-news
Subject: DDS generator - plosaky

zdravim,

takze dlho slubovana konstrukcia DDS generatora zacina vychadzat od
decembroveho cisla Aradio/PE. Podklady na vyrobu plosakov budu volne k
dispozicii na webe, ale dohodol som sa s Printedom ze zabezpecia vyrobu
vsetkych plosnych spojov. Filmy zaplatim ja a kusova cena bude potom ako
pre mnozstvo 50ks. Myslim ze celkom dobry deal.

Aby som bol ale konkretny:

- plosak DDS modulu 9854, 3 vrstvy, 2x masky, potlac z oboch stran,
galv. Au cca. 210CZK/kus
- sada plosakov na atenuator, riadenie, klavesnicu, odpojovac vystupu, 2
vrstvy, 2x masky, potlac z oboch stran, galv. Au cca. 590CZK/panel
- low cost verzia s popisom len na jednej strane a bez nepajivych masiek
by stala cca. 430CZK/panel
- zdroj sa budem snazit urobit na jednoduchy jednostranny plosak, ktory
je takmer zadarmo alebo vyrobitelny v domacich podmienkach

Chcem sa spytat ci by ste preferovali plnohodnotnu verziu dosiek so
vsetkymi maskami (160 korun drahsia) alebo len nedorobeny low cost :-)

balu