Porovnani svitivosti Luxeonu, soustruzeni (WAS: Re: Poustet do Luxeonu PWM?)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Listopad 30 09:09:33 CET 2005

To se vezme ctyrpaknovka, koupi se do ni sada mekkych celisti a posle
se to do nastrojarny aby je ofrezovali presne podle toho chladice :-)

Ale pro kusovku by si to i profik soustruznik podlozil nejakymi
kovovymi podlozkami, dokonce se takove daji i koupit. Ja coby amater
na to mam sadu vyrazenych koncovych merek. Uzitecne muze byt take
koupit a rozebrat nekolik sad sparovych merek.

Ales Prochaska