No nekupte to...

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Listopad 30 08:46:22 CET 2005

Celkem nesouhlasim - neposloucham pres PCcko a posloucham i hodne
starych nahravek a nemam naprosto zadny problem - prostorovy vjem je
naprosto v pohode. Daleko vic mi vadi a to je slyset hodne, ze jsou
nahravky spatne porizeny (sum, rusive zvuky atd.). Z valne casti je to
mnoho novejsich CD nez tech starsich.

Je take asi videt kdo si muze dovolit studia, ktere ten zvuk nezprasi.
Naprosto skvele nahravky ma tradicne treba Sting, D.Barta, V.Redl,
Jethro Tull, Jan Spaleny.

RadekCX