tiskarny caroveho a matrix kodu

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Listopad 29 17:35:07 CET 2005

Na tohle naše aplikace používají SATO (dodavatel Eprin) nebo se teď
experimentuje s Datamaxem (dodavatel Bartec). Oboje je připojeno přes LPT,
ale jak moc kvalitně jdou obsluhovat netuším, já je obvykle vozím akorát na
reklamace nebo vyzvedávám nové. Co vím, tak Sato má dost často problémy s
češtinou, v tiskárnách chybí kódová stránka. V případě zájmu bych mohl
zjistit víc (podle instrukcí vyzkoušet) nebo v Brně ukázat...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death