Mate nekdo zkusenosti s vyrobou DPS - ale prokovene?

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Listopad 29 11:35:10 CET 2005

>Drive si tu nekolik pritomnych ale stezovalo na Printed - konkretne na
>problemy s kvalitou prokovu. Muzete mi to prosim (a nejen pan Hanzal)
>potvrdit nebo vyvratit?

Pokud se pamatuji, v Printedu neco zmastili panu Pouchovi, ktery kvuli tomu
vyhodil material za 30000, coz asi prilis nepotesi. Ale mezitim urcite
udelali zase nekolik set ci tisic dobrych zakazek, akorat o tom se nikdo
nesiri, protoze to povazuje za samozrejmost. Ja jsem tam daval prozatim 4-5
veci a musim zaklepat - terminy, cena, vsechno OK. Jednou dokonce na
prirezu 140 desticek byla jedna vadna, tak udelali cely novy prirez jako
nahradu (to jsem si zamnul ruce, nebot jsem prisel ke 139 destickam zadarmo
:-).

J. Hanzal