tiskarny caroveho a matrix kodu

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Listopad 29 11:23:37 CET 2005

Popravde nemam tuseni, mozna neco pujde najit na
http://global.dymo.com/csCZ/Segments/Profesionalni_vyrobky.html
Nicmene minimalne u 2d kodu bude kod generovan PC.

Pro velke objemy tisku je zebra lepsi volbou, ale cenove to je kolem 80kKc a
Dymo stoji cca 10% teto ceny a pokud potrebuji 30 stitku/den tak si
nekoupitm Zebru, ale Dymo a je mi celkem jedno zda kod generuje ovladac v PC
nebo tiskarna sama.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Míra Beneš
Sent: Tuesday, November 29, 2005 10:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: tiskarny caroveho a matrix kodu

Kde probiha vlastni generovani obsahu stitku? V tiskarne ci v obsluznem SW?

Na zebru poslu neco takoveho -

Q200,12
R210,0
A300,182,2,4,1,1,N,"Jmeno"
A300,156,2,2,1,1,N,"ID"
B25,3,0,3,2,4,120,N,"01234255454"
A390,15,1,4,2,1,N,"Cislo"
A335,10,1,4,2,1,N,"Zkratka"
P1

a vysledkem je barcod s nekolika texty okolo.

mira