Web grafika bylo ( zkusenosti s vyrobou DPS )

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Listopad 29 02:37:52 CET 2005

> tato tema ma az teraz zaujala - ak to Admin nezatrhne,
> vyjadrite sa prosim aj ostatni, ci je pre vas info na webe az
> take urcujuce, ako pre Balua. ak bude vysledok odpovedi ANO v
> prevahe, asi pouvazujem nad zaplatenim
> serioznych grafikov   : )

Jsou dva druhy zakazniku, takzvany odbornik ( nikoliv expert ;-) a ten
jde po vyrobku takovym zpusobem, ze zkouma jeho parametry, a vsechny
udaje takovym zpusobem, ze o tom vi vse a ten si jiste vybere konkurenci,
protoze bude mit urcite lepsi jeden parametr nez Vy na kterym mu zalezi.
No a pak je zakaznik, ktery si Vas vyrobek chce koupit a tak uplne mu
o parametry nejde a ten samozrejme da na ten obal a web, z toho vyplyva
zaplaceni toho grafika.

Hodne zalezi co prodavate pokud jste v tom oboru fakt dobrej a jedinecnej,
tak to asi neni tak uplne nutne, ale verte ze hodne zakazniku kupuje obal.
Wow!

Zdenek Aster