pračka

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Listopad 28 22:05:45 CET 2005

Dne pondělí, 28. listopadu 2005 16:56 Ales Filip <konference2@centrum.cz>
napsal(a):
>   Vzhledem k tomu, že nám odešla pračka, a po přečtení zpráv v této
>   konferenci o pračkách jsem se rozhodl pro BOSCH WFH 1661 OE za
>   9900Kč.
>
>   Máte někdo s touto pračkou nějaké negativní zkušenosti?

mame cislo stejne, pismenka trochu jine, ale jedine, tak ze by to chtelo
dodelat nekam dozadu tlacitko pro povoleni mackani cudliku, mensi decka kdyz
se pro neco natahuji, tak kolikrat pracka pere i 3x jedno a to same pradlo
kdyz se na ne zapomene.

Taky se chytaji vypadle dlouhe vlasy holek zespodu na ten skleneny poklop,
kdyz je tam nechate, lehce protika (par kapek za prani).

jinak pere velmi dobre a obdivoval jsem vymakanost pracich programu, i to jak
vyvazuje pradlo pri dimani. Kdyz manzelka to prezene s pradlem, pere i o pul
hodiny dyl. Az budete prat na vlnu, tak se nedeste, ona skoro furt stoji, jen
obcas mirne pootoci bubnem. Ale vypere.

Zvuk vydavany motorem mimo zdimani je hrozny (ne hlasity, ale vrci), uz jsme
si zvykli.

V zabehu ji nehonte na 800, at vydrzi dyl. Dobu zabehu si zvolte sam, u nas
cca 2 tydny (2-4 prani denne).

--

                        Jaroslav Lukesh