Nahrada stareho jistice - eshop el.ma

jaroslav.buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Listopad 28 20:12:01 CET 2005

Ono nejde o to, ze by me nevyhoveli, naopak ve 2 vetsich skladech kam chodim
jsou dost ochotni ale je mi vicemene blbe je tak obtezovat kvuli malym
nakupum, da jim to dost prace to najit v ceniku 2x - jednou pro informaci a
pak pro ucet. A uz jsem si docela zvykl hodne veci na netu kupovat, velmi
pohodlne a cena minimalni :-) Nejde o to, ze bych byl nejak vybiravy, ale
libi se mi ve skladu nejaka svorka a pak cumim, ze stoji 100,- a v baumaxu
je podobna za tretinu. Rozptyl cen je u tohodle materialu na muj vkus dost
velky.
Pres den jsem nejake e-obchody i nasel, az bude potreba zkusim a kdyz tak
dam reference. Potrebuju material na barak.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Vymětal Tomáš
Sent: Monday, November 28, 2005 5:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: Nahrada stareho jistice - eshop el.ma

O tom to ale je.. velkoobchody mají vše, lepší prodávají i na kusy,
jenže berou jen objednací čísla a bavit se s Vámi o tom co chcete
nebudou. Od toho jsou tu koneční obchodníci, kteří si za poskytnutí rady
účtují příplatek ke zboží... Můžete samo využít osvědčeného způsobu,
poradit si, spočítat, případně vyzkoušet a pak objednat za polovinu na
základě seznamu jinde. Ale časem tihle "radiči" zkrachují a můžete se
zase klouzat. Co se týče cen, tak není problém si dělat ceník, ale jeho
údržba je poměrně nákladná a především, většina dovozců též nemá
stanoveny ceny, prostě účtují podle nákupu*kurz*marže, takže se ceny
liší v jednotlivých sériích (kamionech/lodích/letadlech). Proto jsou též
cenové nabídky elektromateriálu poměrně hodně časově omezené. Pokud si
někdo může dovolit mít stanoven ceník, dejme tomu CYKY 3C1,5 za 20 Kč,
znamená to, že nákup má v rozmezí 5 až 7 kowowek za metr.

T.V.