RE: Re[2]: pračka

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Listopad 28 19:10:46 CET 2005

> Tahle je na 5kg, voda 49L, 0,95kWh, 800-600 otáček. Ta stará pračka
> byla Otsein, a po 12 letech prohnila skrz (ne vana, ta byla plastová,
> ale ten zbytek, který byl kovový).

Uz jsem doma, takze ta nase je WFX2440BZ, 6kg, 46L a 1,02kWh max 1200 ot.
Ale jak zjistite v navodu, tech 46L a 1,02kWh je pro jeden jediny program
(60°C 2:10hodiny), jinak se pohybuje spotreba od 35L do 67L a 0,2 do 2,1kWh.

A nase puvodni byla Gorenje (presny typ uz nevim), ale vydrzela 15 let a 3
deti, jedno plne na hadrovych plinkach, dalsi dve pul na pul. A to neprorezla
ani ji neodesly loziska, jen uz zacala tak nejak prubezne pozvola odchazet
(ruzne blbla) a nechtelo se mi do ni investovat ve forme oprav. Za celou dobu
jedna vymena "programatoru" a jedna vymena gumoveho limce ve dverich.

Takze at slouzi

Jakub Serych