OT: prezentacia firmy na webe (bolo: Mate nekdo zkusenosti s vyrobou DPS - ale prokovene?)

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Listopad 28 18:26:22 CET 2005

nejde o graficku prezentaciu, ale o chybajucu informaciu a to je velky
rozdiel. Pokial bude stranka urobena ako textovy subor, ale bude tam
napisane ze robia presne to co potrebujem tak sa tym mozem aspon
zaoberat. Ked tam ale nie je napisane ze nieco co potrebujem vedia robit
tak idem automaticky o dum dal...
Nema to nic spolocne s tym kde minas peniaze a komu patria.
b.