reklamace dobirky na poste ?!

Stanislav Šmejkal ssmejkal@gmail.com
Pondělí Listopad 28 13:30:46 CET 2005

> Posli je do pr...e - presne tohle delam ja.
> To chce vedouci, pak jeste vedouci vedouci .........
> Zapomenout na asertivitu a pekne si na tu verbez postackou zarvat,
> od te doby co nekourim se uz ani nezakuckavam

Souhlasim, ze pomaha rvat. A zacit rvat 5 minut pred zavirackou je
pochoutka, protoze reklamacni formular jsou dve A4 a ma to hodne kolonek.
Uplne nejlepsi je ovsem reklamacni oddeleni prislusne hlavni posty
(zkusenosti z Kafkovy - Praha 6). Tam sedely tri "profesionalky" a snazily
se me zbavit, takze leccos slo, treba sluzba dosilky mesic zdarma za kazdou
spatne dorucenou zasilku. Defakto smluvni pokuta 100 Kc za kazdou
nedoslanou zasilku :-).

Standa