OT: reklamace dobirky na poste ?!

MK info@mcu.cz
Pondělí Listopad 28 13:24:38 CET 2005

> To se ale nevylucuje s tim co psal p.Zahradnik. Nikdo ti nedokaze co v
> tom baliku bylo (pokud se pak dodatecne nenajde) takze kdyz budes trvat
> na tom, ze v baliku byly zlate rolexky misto puvodnich hodinek zn.
> POBEDA tak ti nikdo nevyvrati opak a budou muset zaplatit deklarovanou
> pojistnou castku. Nicmene pokud se na to prijde budes celit soudnimu
> postihu za pojistny podvod.

Omyl, ja musim dolozit (vyplnit do reklamacniho protokolu) obsah a cenu na
kterou si ho cenim,
tedy ne porizovaci cenu. Takze pokud si budu cenit hodinky POBEDA na 30kKc,
na tuto cenu si zasilku pripojistim, vyhovim prepravnimu radu a CP prevezme
zasilku do prepravy,
nasledne ji zasantroci a ja do reklamacniho protokolu uvedu, ze jsem zasilal
hodinky POBEDA
v cene 30kKc tak jsem prece nespachal zadny pojistny podvod a CP posta je
povinna pojistne uhradit
A je naprosto irelevantni, zda to byly hodinky nalezene na ulici, nebo
hodinky
s venovanim od papa Gorbiho

S pozdravem
MK