reklamace dobirky na poste ?!

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Listopad 28 13:07:18 CET 2005

no ja jsem cekal na chodbe, bejt u toho, byl by to jinej mazec, ale
kamos je trouba, zacal blekotat a blekotata ... a no nic.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of MK
Sent: Monday, November 28, 2005 12:56 PM
To: HW-news
Subject: Re: reklamace dobirky na poste ?!

> dneska jsem byl svedkem, jak kamarad reklamoval dobirku na poste v
> cene
> 1100,- kc pojistenou na 2000,- kc. posta ho vyrozumela ze balik je
> nekde v p...., a kdyz si prisel pro penize, tak ho upozornili, ze bude

> muset dokazat, co tam bylo a kolik to stalo.
> uplne me to vytocilo, oni neco zk..... , ja si zaplatim sluzbu +
> pojisteni a nakonec musim jeste dokazovat co jsem posilal a v jake
> hodnote ? co listovni tajemstvi ? tusim tu ma nekdo co delat s postou,

> tak prosim o radu, nebo vysvetleni.

Posli je do pr...e - presne tohle delam ja.
To chce vedouci, pak jeste vedouci vedouci .........
Zapomenout na asertivitu a pekne si na tu verbez postackou zarvat, od te
doby co nekourim se uz ani nezakuckavam

S pozdravem
MK

PS: polovicka i sestra mi delaji na poste, takze v tom je hodne osobniho
:-))))