reklamace dobirky na poste ?!

MK info@mcu.cz
Pondělí Listopad 28 12:56:13 CET 2005

> dneska jsem byl svedkem, jak kamarad reklamoval dobirku na poste v cene
> 1100,- kc pojistenou na 2000,- kc. posta ho vyrozumela ze balik je nekde
> v p...., a kdyz si prisel pro penize, tak ho upozornili, ze bude muset
> dokazat, co tam bylo a kolik to stalo.
> uplne me to vytocilo, oni neco zk..... , ja si zaplatim sluzbu +
> pojisteni a nakonec musim jeste dokazovat co jsem posilal a v jake
> hodnote ? co listovni tajemstvi ? tusim tu ma nekdo co delat s postou,
> tak prosim o radu, nebo vysvetleni.

Posli je do pr...e - presne tohle delam ja.
To chce vedouci, pak jeste vedouci vedouci .........
Zapomenout na asertivitu a pekne si na tu verbez postackou zarvat,
od te doby co nekourim se uz ani nezakuckavam

S pozdravem
MK

PS: polovicka i sestra mi delaji na poste, takze v tom je hodne osobniho
:-))))